Alla inlägg under januari 2015

Av Rut Tilde - 2 januari 2015 19:08

Hej nu har vi kommit hem från dagens ridläger det har varit väldigt kul vi har mockar skit

och putsat träns och sadlar men självklart har vi också ridit

Vi red fjordingarna Sigge och Lotti-Lotta 

som var riktigt snälla i både ridnig och handterind 

när vi red skulle det självklart också börja rengna och  hagla så

hästarna blev lite rädda för vinden men som tur va trilla ingen av i leran 

det kommer lite bilder imorgon jag är för trött för att orka

hämmta min mobil som bilderna är på

  

Av Rut Tilde - 2 januari 2015 19:08

Hej nu har vi kommit hem från dagens ridläger det har varit väldigt kul vi har mockar skit

och putsat träns och sadlar men självklart har vi också ridit

Vi red fjordingarna Sigge och Lotti-Lotta 

som var riktigt snälla i både ridnig och handterind 

när vi red skulle det självklart också börja rengna och  hagla så

hästarna blev lite rädda för vinden men som tur va trilla ingen av i leran 

det kommer lite bilder imorgon jag är för trött för att orka

hämmta min mobil som bilderna är på

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards